آشنایی با سامانه 137 شهرداری شاندیز

آشنایی با سامانه 137 شهرداری شاندیز

در راستای ارتباط و هم فکری بیشتر و موثرتر بین شهروندان و مسئولین شهرداری، سامانه 137 برای اولین بار در شهرداری شاندیز راه اندازی و به بهره برداری رسیده است. این سامانه یکی از پل‌های ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشد. شهرداری از این طریق دست یاری به سوی

شهروندان دراز کرده و انتظار دارد تک تک افراد چشم و گوش شهرداری باشند و مشکلات را از طریق سامانه 137 گوشزد و انتقال داده و شهرداری نیز درصدد رفع مشکلات برآید تا انشاء ا... به یاری یکدیگر شهری زیبا و جذاب را بسازیم.

سامانه 137 درخواستهای شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری می‌کند و از مزایای تماس با 137؛ کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا، ‌صرفه جویی در وقت و هزینه، ‌ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری می‌باشد .

شهروندان می‌توانند در موضوعات مختلف حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، در خواست های خود را با سامانه 137 مطرح نمایند.

همچنین در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان،‌ معتادین، نحوه و کیفیت خدمات مشاوره‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری و در حوزه خدمات شهری از قبیل نظافت و جمع آوری مکانیزه زباله، زیبا سازی و چشم انداز شهری و‌ رفع سد معبر اصناف و غیره شهروندان گرامی با این سامانه تماس بگیرند تا موضوع مطرح شده در اسرع وقت پیگیری شود.

منتظر دریافت نظرات شما هستیم

آرشیو تاریخی

اندازه فونت و ظاهر متن باش
S M T W Th F S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

کلمات کلیدی

آخرین مطالب

دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزان
دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزان
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد