آشنایی با سامانه 137 شهرداری شاندیز
نویسنده صفاری
در راستای ارتباط و هم فکری بیشتر و موثرتر بین شهروندان و مسئولین شهرداری، سامانه 137 برای اولین بار در شهرداری شاندیز راه اندازی و به بهره برداری رسیده است. این سامانه یکی از پلهای ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشد. شهرداری از این طریق دست یاری به سوی
شهروندان دراز کرده و انتظار دارد تک تک افراد چشم و گوش شهرداری باشند و مشکلات را از طریق سامانه 137 گوشزد و انتقال داده و شهرداری نیز درصدد رفع مشکلات برآید تا انشاء ا... به یاری یکدیگر شهری زیبا و جذاب را بسازیم.
سامانه 137 درخواستهای شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری میکند و از مزایای تماس با 137؛ کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری میباشد .
شهروندان میتوانند در موضوعات مختلف حوزههای فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، در خواست های خود را با سامانه 137 مطرح نمایند.
همچنین در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان، معتادین، نحوه و کیفیت خدمات مشاورهای در حوزه آسیبهای اجتماعی و فعالیتهای فرهنگی و هنری شهرداری و در حوزه خدمات شهری از قبیل نظافت و جمع آوری مکانیزه زباله، زیبا سازی و چشم انداز شهری و رفع سد معبر اصناف و غیره شهروندان گرامی با این سامانه تماس بگیرند تا موضوع مطرح شده در اسرع وقت پیگیری شود.