آشنایی با سامانه 137 شهرداری شاندیز

در راستاي ارتباط و هم فكري بيشتر و موثرتر بين شهروندان و مسئولين شهرداري، سامانه 137 براي اولين بار در شهرداري شانديز راه اندازي و به بهره برداري رسيده است. اين سامانه يكی از پل‌هاي ارتباطي بين مردم و مسئولين مي باشد. شهرداري از اين طريق دست ياري به سوي

شهروندان دراز كرده و انتظار دارد تک تک افراد چشم و گوش شهرداري باشند و مشكلات را از طريق سامانه 137 گوشزد و انتقال داده و شهرداري نيز درصدد رفع مشكلات برآيد تا انشاء ا... به ياري يكديگر شهري زيبا و جذاب را بسازيم.

سامانه 137 درخواستهای شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری می‌کند و از مزایای تماس با 137؛ کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا، ‌صرفه جویی در وقت و هزینه، ‌ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری می‌باشد .

شهروندان می‌توانند در موضوعات مختلف حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، در خواست های خود را با سامانه 137 مطرح نمایند.

همچنین در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان،‌ معتادین، نحوه و کیفیت خدمات مشاوره‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری و در حوزه خدمات شهری از قبیل نظافت و جمع آوری مکانیزه زباله، زیبا سازی و چشم انداز شهری و‌ رفع سد معبر اصناف و غیره شهروندان گرامی با این سامانه تماس بگیرند تا موضوع مطرح شده در اسرع وقت پیگیری شود.


چاپ   ایمیل

نظرات (1)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ، شهرداری شما به بدیهی ترین مسئولیت خود یعنی نظافت شهربی توجه است ، درکناربنرشما وکوچه ای که فقط سی مترطول دارد همواره کثیف است ومساجد نیز برای شما حرمت ندارند وگرنه میبایست کوچه مسجدنور باطول کمش نمونه نطافت شهرشمامیبود

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما